diede-karsten.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Diede

Reacties

Reacties

Esther Ophoff-Blom

Hoi Diede! Ik werd natuurlijk al door je moeder op de hoogte gebracht, maar dit is helemaal leuk om het van jouzelf te horen. Hopelijk breekt er nu een betere tijd voor je aan en heel sterk van je dat je voor jezelf gekozen hebt. Veel succes met de verhuizing en tot je volgende blog! XxEsthet

Marisa

Hoi diede wil je even veel succes wensen met je nieuwe situatie hoop dat het allemaal wat relaxter voor jr wordt zet em op maak er wat leuks van Gr Marisa

Liesbet

Hey Diede, wat een moeilijke start voor jou in het verre Amerika. Hoop dat je nu kan genieten van al je ervaringen.en erg leuk je blog. Blijven we toch een beetje op de hoogte van alles wat je mee maakt. Lieve groetjes van de jonkertjes xxxxxxx

Oma en opa Karsten goudenslot@gmail.com

Lieve Diede,op de allereerste plaats onze complimenten voor je gezellige en onderhoudende manier van schrijven. Van je thuisfront zijn we natuurlijk op de hoogte van je ervaringen in je nieuwe omgeving,maar nog leuker is het om het van jou.zelf te horen. Top hoor,zoals je het allemaal zelf regelt.We hopen, dat je het in je nieuwe pleeggezin meer naar je zin hebt en we zien naar je volgende blog uit. Veel liefs en groetjes van opa en oma uit Volendam.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!