diede-karsten.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Diede

Esther Ophoff-Blom

Hoi Diede! Ik werd natuurlijk al door je moeder op de hoogte gebracht, maar dit is helemaal leuk om het van jouzelf te horen. Hopelijk breekt er nu een betere tijd voor je aan en heel sterk van je dat je voor jezelf gekozen hebt. Veel succes met de verhuizing en tot je volgende blog! XxEsthet

Marisa

Hoi diede wil je even veel succes wensen met je nieuwe situatie hoop dat het allemaal wat relaxter voor jr wordt zet em op maak er wat leuks van Gr Marisa

Liesbet

Hey Diede, wat een moeilijke start voor jou in het verre Amerika. Hoop dat je nu kan genieten van al je ervaringen.en erg leuk je blog. Blijven we toch een beetje op de hoogte van alles wat je mee maakt. Lieve groetjes van de jonkertjes xxxxxxx

Oma en opa Karsten goudenslot@gmail.com

Lieve Diede,op de allereerste plaats onze complimenten voor je gezellige en onderhoudende manier van schrijven. Van je thuisfront zijn we natuurlijk op de hoogte van je ervaringen in je nieuwe omgeving,maar nog leuker is het om het van jou.zelf te horen. Top hoor,zoals je het allemaal zelf regelt.We hopen, dat je het in je nieuwe pleeggezin meer naar je zin hebt en we zien naar je volgende blog uit. Veel liefs en groetjes van opa en oma uit Volendam.